Of het nu om ruis, slepende ruzies of heuse conflicten gaat, jouw organisatie lijdt er onder: minder efficiëntie, groter ziekteverzuim, minder creativiteit, enz.
Als neutrale*, externe bemiddelaar maakt Veerle Lisabeth een aanpak ‘op maat’ om ruis, spanningen of conflicten binnen jouw organisatie te begeleiden.
* Een bemiddelaar is nooit neutraal maar wel ‘meerzijdig partijdig‘. Er wordt m.a.w. zorgvuldig gewaakt over een evenwaardige benadering van elke frustratie, verhaal, of standpunt, op zoek naar een manier om ieders behoefte zo veel mogelijk te vervullen.
GETUIGENIS:
“Veerle slaagt erin om dankzij een holistische benadering heldere en bruikbare adviezen te formuleren. Ze luistert, begrijpt, herformuleert en vat samen.”
Is er ruis in jouw organisatie? Ontdek het met de ruismeter.
Constructief ruzie maken verhoogt de efficiëntie van medewerkers, verbetert de werksfeer en pakt problemen bij de wortel aan.
Veerle Lisabeth
professionele ruzie-maker
Laat een ruzie niet escaleren:
Inspireer jezelf of jouw medewerkers:
“Het ruzie-boekje dat iedereen gelezen moet hebben…!”
Als kind werd je geleerd om geen ruzie te maken. En toch deden we het allemaal. Waarom? Omdat ruzie maken een ‘natuurlijke’, gezonde en doeltreffende vorm van communiceren is die zorgt voor rust bij jezelf en rust binnen de groep waartoe je behoort.
In ‘Ruzie brengt rust’ legt Veerle Lisabeth je op een uiterst laagdrempelige manier uit waarom je af en toe nood hebt aan ruzie om je goed te voelen en om escalatie van conflicten thuis of op het werk te vermijden of te herstellen.
Bestel nu jouw exemplaar:
Waarom verzamelen we bij Ruzie-maker persoonsgegevens en hoe gaan we met die gegevens om?
Jouw privacy is belangrijk.
Het beschermen van jouw persoonlijke gegevens en jouw privacy is belangrijk voor ons. De toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR), is onze leidraad. Dit betekent dat wij:
In ‘Ruzie brengt rust’ geeft Veerle Lisabeth haar visie en tips over hoe we weer kunnen leren om gezond ruzie te maken. Vanuit haar jarenlange ervaring als advocaat en bemiddelaar beschrijft ze de verschillende fases van ruis tot conflict en leert ze je hoe je – dankzij het erkennen van ‘ruis’ – in de werk- of thuisrelatie voor rust, innovatie en rendabiliteit kan zorgen.
Koop meteen het boekje online: